Termeni si conditii

Utilizarea site-ului Shop.Innerko.ro
Utilizarea site-ului Shop.Innerko.ro (denumit în continuare „Site-ul”) presupune acceptarea condițiilor de utilizare descrise in prezentul document (denumit în continuare „Prezentul document”, „Contractul” sau „Termeni și Condiții”). Si condițiile plasării de comenzi de produse prin intermediul site-ului, inclusiv condițiile de livrare și de retur. Prezentul document reprezinta intelegerea legala, un acord cu valoare de contract intre dumneavoastra si noi.
Navigarea pe site
Inainte de a naviga pe site sau de a plasa o comanda, va rugam sa cititi Politica de confidentialitate. De asemenea, cititi Politica privind utilizarea modulelor cookie. Daca nu sunteti de acord cu ceea ce poarta numele de Termeni si conditii va rugam sa nu utilizati site-ul. De asemenea, daca nu sunteti de acord cu sau cu Politicile mentionate anterior, nu utilizati site-ul.
Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi, vă luați angajamentul de a respecta prezentul contract. Alaturi de el și politicile indicate, acestea avand un caracter obligatoriu fata de dumneavoastra. Astfel incat, prin navigarea pe site-ul nostru va luati angajamentul respectarii prezentului contract si a politicilor semnalate. Acelasi lucru valabil si pentru prin plasarea unei comenzi.
Site-ul Shop.Innerko.ro apartine S.C. Innerko Act S.R.L., societate romana cu sediul in Bucureşti, sector 1, Drumul Opalului, nr. 1-43, bloc Condor, sc A, et.4, ap. 9, înregistrată la Registrul Comerțului Bucuresti cu nr.ord.reg./an: J40/4798/06.04.2017, având codul fiscal nr. 37350463, telefon +40728819965, mail: info@innerko. com. (termeni si conditii)
REGULI PRIVIND UTILIZAREA SITE-ULUI- Termeni si conditii
Va angajati sa respectati regulile stipulate mai jos daca accesati, vizitati, plasati o comanda. Sau desfasurati orice activitate pe site-ul nostru:
- Veti folosi acest site exclusiv pentru efectuarea comenzilor legitime sau pentru informare;
- Nu veti efectua nicio comanda falsa sau frauduloasa. In caz contrar ne rezervam dreptul de a anula comanda. De asemenea de a informa autoritatile competente sau a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate;
- Veți furniza informații reale, exacte, complete și actualizate;
- Veți respecta drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site;
- Nu veți desfășura niciun fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru. In caz contrar ne rezervăm dreptul de a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.
- Site-ul nu vinde produse către minori și/sau daca nu aveti capacitate deplină de exercițiu. Dacă aveți sub 18 ani, vă rugăm să apelați la un părinte/tutore pentru a plasa comanda pentru dvs.
- Prin utilizarea site-ului Shop.Innerko.ro sunteți de acord să nu folosiți niciun sistem automat, care accesează site-ul. Nu este acceptata nicun fel de metoda care trimite mai multe mesaje de cereri site-ului Shop.Innerko.ro într-o perioadă de timp, rezonabilă pentru ca o persoană să poată să utilizeze această convenție.
Ne este rezervat dreptul de a bloca accesul oricărui utilizator care încalcă regulile de mai sus. Si de a anula comenzile, de a sesiza autoritățile competente pentru tragerea la răspundere administrativă/penală a oricăror fapte antisociale. Ne este rezervat dreptul de a ne adresa justiției. Acest lucru pentru recuperarea în integralitate a prejudiciilor cauzate, prezente sau viitoare. Se includ beneficiile nerealizate și cheltuielile de judecată (inclusiv onorariile avocaților).
SECURITATE SI PRELUCRARE DATE PERSONALE – Termeni si conditii
Politica de prelucrare a datelor personale SHOP.INNERKO
este parte integrantă a prezenților termeni și condiții. Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, S.C. Innerko Act S.R.L. are obligația de a administra în condiții de siguranță. Si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizați.
Informațiile din formularul de comandă
vor fi folosite pentru a vă trimite confirmarea comenzilor, completarea actelor necesare procesului de vânzare. De asemenea pentru a trimite eventualele promoții, buletinele informative periodice, etc.
Conform Legii nr. 677/2001
beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Beneficiati si de dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, către S.C. Innerko Act S.R.L.. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil. Shop.Innerko.ro se angajează să nu trimită spam (mesaje comerciale pentru care nu are acceptul prealabil explicit al utilizatorului).
S.C. Innerko Act S.R.L. se obligă să
nu facă publice sau să nu vândă bazele de date conținând informații referitoare la datele dumneavoastră personale. Datele personale pot fi transmise autorităților în drept să verifice tranzacțiile comerciale, numai la solicitarea justificată a acestora.
Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil.
Site-ul Shop.Innerko.ro folosește măsuri de securitate
împotriva pierderii, alterării sau folosirii greșite a informațiilor care se află sub controlul nostru. S.C. Innerko Act S.R.L. nu își asumă însă responsabilitatea pentru pierderile de informații cauzate de erori ale soft-ului cu care este conceput și găzduit site-ul. De asemenea nu răspundem pentru eventuale erori de Securitate a serverului care găzduiesc site-urile.
PRELUCRARE DATE PERSONALE – Termeni si conditii
SHOP.INNERKO sau INNERKO sunt denumiri comerciale ale S.C. INNERKO ACT SRL, persoana juridica cu sediul in Bucureşti, sector 1, Drumul Opalului, nr. 1-43, bloc Condor, sc A, et.4, ap. 9, înregistrată la Registrul Comerțului Bucuresti cu nr.ord.reg./an: J40/4798/06.04.2017, având codul fiscal nr. 37350463 (in continuare „Shop.Innerko”, „Innerko” sau „noi”) ce actioneaza in privinta datelor cu caracter personal in calitate de Operator, in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 (Regulamentul general privind protectia datelor sau RGPD) si al legislatiei subsecvente.
Prezenta informare se adreseaza in egala masura vizitatorilor site-ului, dar si clientilor care plaseaza comenzi in magazinul online. De asemenea, prezinta politicile noastre cu privire la colectarea, inregistrarea pe diverse suporturi. Sau cele privind organizarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, alaturarea ori combinarea, transmiterea sau dezvaluirea catre terti. Si stergerea sau distrugerea datelor cu caracter personal (in continuare „prelucrare date personale”) atunci cand acestia interactioneaza cu noi in legatura cu produsele si serviciile pe care le oferim.
Categoriile de date personale prelucrate
Colectam in general date cu caracter personal pe care ni le oferiti dumneavoastra in mod direct atunci cand interactionati cu noi. Cu titlul de exemplu:
- atunci cand va creati un cont Shop.Innerko, ne transmiteti numele si adresa de e-mail;
- atunci cand intrati in legatura cu serviciul Asistenta Magazin Online telefonic, prin e-mail sau prin intermediul chat-ului, ne transmiteti numele, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail, după caz;
- atunci cand adaugati informatii suplimentare in cadrul sectiunii Contul meu, cum ar fi numarul de telefon, adresa de facturare, adresa de livrare etc;
- atunci cand plasati o comanda ne furnizati date precum produsul cumparat, cantitate, adresa de livrare, numar de telefon, adresa de e-mail etc.
Putem, de asemenea, sa prelucram date personale si in mod automat. Spre exemplu, vizitatorii site-ului nostru trimit la accesarea oricarei pagini o serie de date tehnice precum adresa IP, tipul de browser folosit, sistemul de operare etc. Folosim astfel de date pentru statistici cu privire la navigarea pe site, in scopul imbunatatirii experientei vizitatorilor.
Alte date tehnice sunt colectate prin intermediul fisierelor de tip cookies, la vizitarea site-ului sau la interactiunea cu reclamele noastre intalnite la navigarea pe internet. Mai multe detalii despre acest subiect se gasesc in sectiunea Politica de cookies.
Va oferim posibilitatea de a crea un cont Shop.Innerko si prin intermediul conturilor Facebook sau Google pe care deja le detineti. Daca optati pentru una din aceste variante, veti fi redirectionati catre o pagina externa. Aceasta este gestionata de Facebook si respectiv Google, unde veti regasi informatii cu privire la transferul datelor catre noi.
Nu colectam si nu prelucram date sensibile, incluse de RGDP in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale persoanelor care nu au implinit inca varsta de 18 ani.
Scopul si temeiul juridic al prelucrarii datelor personale
a) in scopul de a va oferi produsele si serviciile noastre
Acest scop poate include:
- crearea si administrarea contului Rovere din cadrul magazinului nostru online;
- prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, verificarea, facturarea si livrarea acestora;
- rezolvarea solicitarilor dvs de orice natura referitoare la o comanda, ori la produsele sau serviciile noastre;
- returnarea produselor si rambursarea contravalorii acestora, in conformitate cu prevederile legale, in urma solicitarii dvs;
- servicii asociate contului Shop.Innerko (wishlist, abonare la Newsletter etc);
- asistenta pentru vizitatori si clienti.
In toate aceste cazuri, prelucrarea datelor personale este necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre dvs si noi. De asemenea, anumite prelucrari de date sunt impuse de legislatia fiscala in vigoare sau de legislatia privind prevenirea spalarii banilor.
Temeiul legal pentru aceste prelucrari de date este prevazut in Regulamentul RGPD in art. 6 alin. 1 lit. b (executarea unui contract) si lit. c (indeplinirea unei obligatii legale). In acest context, refuzul de a ne furniza date obligatorii (marcate ca atare prin *) atunci cand le solicitam ne va pune in imposibilitatea sa onoram cererile dvs.
b) in scopul imbunatatirii serviciilor noastre
Va putem invita sa completati chestionare de satisfactie in urma plasarii unei comenzi sau putem realiza teste de imbunatatire a experientei dvs prin testari de tip A/B de modificare a site-ului (cu date anonimizate).
Temeiul legal pentru aceste prelucrari de date este prevazut in Regulamentul RGPD in art. 6 alin. 1 lit. f (interesul legitim) pentru comunicarile cu clientii in scopul imbunatatirii activitatii.
c) in scop de marketing
Cel mai adesea realizam comunicari de marketing pe baza consimtamantului pe care ni l-ati acordat in prealabil. De exemplu, prin abonarea la Newsletter sau la notificarile din browser.
Putem de asemenea sa folosim anumite date cu privire la comportamentul de cumparare*, pentru crearea unui profil, in scopul personalizarii mesajelor de marketing pentru care ne-ati acordat consimtamantul, ori in scopul analizei statistice a datelor.
* (de exemplu, produsele cumparate sau vizualizate ori adaugate in wishlist)
Temeiul legal pentru aceste prelucrari de date pentru marketing este prevazut in Regulamentul RGPD in art. 6 alin. 1 lit. a (consimtamant).
d) in scopul protejarii intereselor noastre legitime
Exista situatii in care prelucram date personale prin utilizarea sau transmiterea catre terti de informatii pentru a ne proteja activitatea comerciala:
- masuri de protectie a site-ului fata de atacurile cibernetice;
- masuri de prevenire si detectare a tentativelor de frauda, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente.
Temeiul legal pentru aceste prelucrari de date este prevazut in Regulamentul RGPD in art. 6 alin. 1 lit. f (interesul legitim).
Divulgarea datelor personale prelucrate
Datele dvs personale pot fi divulgate:
- anumitor angajati Shop.Innerko;
- anumitor destinatari sau terti Shop.Innerko.
Anumiti angajati directi pot avea acces la datele personale, numai in legatura cu atributiile de serviciu. Si exclusiv pentru scopurile prevazute mai sus. La fel si pentru sau prin servicii contractate Shop innerko din departamente precum management general, financiar-contabil, juridic, vânzări, IT, logistică .
In functie de situatia concreta, Shop.Innerko poate transmite, pune la dispozitie sau oferi acces la anumite date personale, relevante si necesare. Se va adresa unor destinatari si terti (parteneri contractuali sau imputerniciti), din urmatoarele categorii, in mod individual, in functie de scopurile prelucrarii anterior mentionate si de serviciile prestate de acestia.
Furnizori:
- furnizori de produse si servicii disponibile prin intermediul magazinului online;
- furnizori de servicii de curierat;
- furnizori de servicii financiar-bancare;
- furnizori de servicii de marketing si cercetari de piata;
- furnizori de servicii IT legate direct de operarea magazinului online (gazduire web, ecommerce etc).
Destinatarii si tertii au obligatia sa foloseasca datele personale in siguranta si exclusiv pentru scopurile precizate de Rovere. Acestia au acces doar la datele personale strict necesare furnizarii serviciului solicitat si nu pot folosi datele in scopuri proprii.
Ne vom asigura intotdeauna ca accesul la datele personale de catre anagajati, destinatari si terti se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind securitatea si confidentialitatea datelor, in baza unor garantii adecvate, ori in baza unor contracte incheiate cu acestia.
In cazurile cand ne revine o obligatie legala sau este necesar sa aparam un interes legitim, putem de asemenea sa divulgam anumite date personale autoritatilor guvernamentale si/sau organelor de aplicare a legii. (termeni si conditii)
Tarile unde realizam prelucrari de date personale
In prezent, prelucram datele cu caracter personal numai pe teritoriul Uniunii Europene.
Durata de timp pe care pastram datele personale
Acolo unde exista prevederi legale ce reglementeaza arhivarea informatiilor, pastram datele pe toata durata de timp prevazuta in legislatie.
In cazul in care nu exista astfel de prevederi legale specifice, pastram datele personale in functie de scopul prelucrarii, pe urmatoarele durate maxime de timp:
- in scopul oferiri produselor si serviciilor noastre: 5 (cinci) ani de la ultima dvs interactiune cu noi;
- in scopul imbunatatirii serviciilor noastre: 3 (trei) ani de la obtinerea raspunsurilor la chestionarele de satisfactie sau a datelor din testarile de tip A/B;
- in scop de marketing: pana la retragerea consimtamantului ori pana la exercitarea dreptului de opozitie sau dupa trecerea a 3 (trei) ani de la ultima interactiune cu noi;
- in scopul protejarii intereselor noastre legitime: 1 (unu) an in cazul masurilor de protectie a site-ului fata de atacurile cibernetice si pentru cazul masurilor de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare.
Masurile de protejare a datelor personale
Asiguram securitatea datelor personale prin masuri tehnice si organizatorice adecvate:
- utilizarea de conexiuni securizate de tip https intre dispozitivele dvs si site-ul nostru;
- pastrarea datele pe servere securizate, cu asigurarea redundantei stocarii si realizarii de copii de siguranta;
- folosirea de tehnologi de criptare a informatiilor legate de plati.
Drepturile persoanelor vizate de prelucrarea datelor personale
a) dreptul de acces
Persoana vizata are drept de acces la datele cu caracter personal prelucrate, fara niciun fel de restrictie din partea noastra.
b) dreptul la stergerea datelor
Persoana vizata are dreptul de a obtine stergerea datelor cu caracter personal care o privesc, iar noi avem obligatia de a sterge datele cu caracter personal din baza noastra de date fara intarzieri nejustificate, in situatia in care:
- (i) datele personale nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost prelucrate;
- (ii) persoana vizata isi retrage consimtamantul pe baza caruia a avut loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic (legal sau contractual) pentru această prelucrare;
- (iii) persoana vizata se opune prelucrarii, cu conditia de a nu exista motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau cu conditia ca scopul prelucrarii sa nu fie constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta de judecata;
- (iv) persoana vizata se opune prelucrarii datelor cu caracter personal avand ca scop marketingul direct;
- (v) datele au fost prelucrate ilegal;
- (vi) persoana vizata se opune prelucrarii datelor cu caracter personal in scopuri de cercetare stiintifica sau istorica sau in scopuri statistice, cu exceptia cazului in care prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini din motive de interes public.
c) dreptul la rectificarea datelor
Persoana vizata are dreptul de a obtine, fara intarzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care o privesc. In masura in care persoana vizata detine un cont Shop.Innerko, corectarea datelor se poate face in mod liber de catre aceasta direct in acest cont. Atat persoana vizata care detine un cont Shop.Innerko cat si persoana vizata care nu detine un astfel de cont ne poate cere completarea ori rectificarea datelor prin intermediul unei solicitari scrise.
d) dreptul la restrictionarea prelucrarii
Persoana vizata are dreptul sa obtina din partea noastra restrictionarea prelucrarii in cazul in care se aplica una din urmatoarele situatii:
- (i) persoana vizata contesta exactitatea datelor, pentru o perioada care ne permite sa facem verificarile necesare;
- (ii) prelucrarea este ilegala, iar persoana vizata se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand, in schimb, restrictionarea utilizarii acestora;
- (iii) datele nu ne mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar persoana vizata are nevoie de acestea pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta;
- (iv) persoana vizata si-a exercitat dreptul de opozitie la prelucrare, dar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza in respectivul caz este inca in desfasurare.
e) dreptul la portabilitatea datelor
Persoana vizata are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat. De asemenea, are dreptul de a ne solicita transmiterea acestor date catre un alt operator in cazul in care:
- (i) prelucrarea se bazeaza pe consimtamant sau pe incheierea ori executarea unui contract;
- (ii) prelucrarea este efectuata prin mijloace automate.
f) dreptul la opozitie
In orice moment, persoana vizata are dreptul de a se opune, din motive legate de situatia particulara in care se afla, prelucrarii datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv crearii de profiluri pe baza respectivelor date.
Din momentul primirii notificarii, ne obligam sa nu mai prelucram datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care avem motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate, ori atunci cand scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment prelucrarii in acest scop a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv crearii de profiluri.
g) luarea de decizii automate
Nu luam decizii automate sau de creare de profiluri care sa aiba efecte juridice ori alte efecte semnificative pentru persoanele vizate.
Exercitarea drepturilor de catre persoana vizata
Pentru exercitarea drepturilor sale în legatura cu prelucrarea datelor personale, persoana vizata poate lua legatura cu noi folosind detaliile de contact oferite mai jos, tinand cont de urmatoarele:
Stabilire identitate.
Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date personale. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile folosind adresa de e-mail pe care ati folosit-o in interactiunile cu noi sau, in cazul in care detineti un cont Shop.Innerko, adresa de e-mail aferenta acestuia. In caz contrar, ne rezervam dreptul sa facem verificari suplimentare prin solicitarea de informatii care au ca scop confirmarea identitatii dvs. .
Furnizare informatii.
In cazuri exceptionale, cand solicitarile unei persoane vizate sunt nefondate, repetitive sau excesive, ne rezervam dreptul sa respingem cererea de furnizare a informatiilor, in conformitate cu art. 12 din Regulamentul RGPD.
Durata de raspuns.
Dorim sa raspundem la orice solicitari valide ale persoanelor vizate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Acest termen poate fi prelungit cu cel mult 60 (saizeci) de zile in cazuri mai complicate, cum ar fi de exemplu situatia in care persoana vizata a facut mai multe solicitari, sau cererile necesita operatiuni complexe.
Drepturile tertelor parti.
Vom accepta toate solicitarile persoanelor vizate si le vom trata corespunzator, tinand cont ca ca raspunsurile si solutiile oferite sa nu afecteze drepturile unor terte parti, atunci cand aceasta posibilitate exista.
Informatii suplimentare
Puteti sa contactati in orice:
- prin e-la adresa pe care ati folosit-o in interactiunea cu noi;
Pentru mai multe detalii cu privire la reglementarile in vigoare privind datele personale sau pentru a depune o plangere, va puteti adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), la urmatoarele date de contact:
- prin e-mail la adresa: anspdcp@dataprotection.ro sau dpo@dataprotection.ro;
- prin posta sau curier la adresa: Bd. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti;
- prin telefon la numerele: 0318.059.211 sau 0318.059.212.
POLITICA DE COOKIES SI UTILIZAREA ACESTORA – Termeni si conditii
Politica de Cookies Shop.Innerko este parte integrantă din prezenții termeni si conditii.
Site-ul Shop.Innerko.ro folosește Google Analytics, un serviciu de analiză web furnizat de Google. Google Analytics folosește “cookies”, fișiere text plasate în computer, pentru a ajuta site-ul să analizeze modul în care utilizatorii îl folosesc. Informațiile generate de cookie cu privire la utilizarea de către dvs. a site-ului (inclusiv adresa dvs. IP), vor fi transmise și stocate de Google pe serverele din Statele Unite.
- Google va folosi aceste informații în scopul de a evalua utilizarea de către dvs. a site-urilor Shop.Innerko.ro, întocmirea rapoartelor de cercetare ale site-ului pentru operatorii de site și furnizarea de alte servicii legate activitate și de utilizarea internetului pe site-urilor Shop.Innerko.ro. Google poate transfera aceste informații unor terțe părți, în cazul în care acest lucru este solicitat prin lege.
- Google nu va asocia adresa dvs. de IP cu orice alte date deținute de către Google. Aveți dreptul să refuzați utilizarea de cookie-uri prin selectarea setărilor corespunzătoare în browser-ul dvs., cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că, dacă realizați aceste setări este posibil să nu puteți avea acces la funcționalitatea deplină a site-urilor Shop.Innerko.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu prelucrarea datelor personale de către Google în modul și în scopurile menționate mai sus.
Setarile de utilizare a cookies
Aveti posibilitatea de schimba setarile de utilizare a cookies (cu exceptia celor necesare) în orice moment, direct din browser. Detalii cu privire la setarile diverselor browsere pentru blocarea sau stergerea de cookies sunt disponibile mai jos:
- – setari cookies in Chrome;
- – setari cookies in Firefox;
- – setari cookies in Safari;
- – setari cookies in Edge;
- – setari cookies in Opera.
PROMOTII SI CONCURSURI
S.C. Innerko Act S.R.L. stabilește regulamentele promoțiilor și concursurilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți numai prin intermediul site-ului propriu. De aceste promoții beneficiază doar comenzile care respecta întocmai regulile afișate pe site.
De asemenea promoțiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate de către companie in perioada de timp specificată în regulament și în care promoția este validă și numai în limita stocului sau disponibilitatii producatorului disponibil. Nu garantăm disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promoție și o putem întrerupe sau anula în orice moment fără nici o notificare prealabilă.
Shop.Innerko.ro poate derula în orice moment campanii publicitare și/sau promoții, în orice secțiune din site. Campaniile și promoțiile derulate de Shop.Innerko.ro și nu necesită acordul vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului. Spațiile și dimensiunea campaniilor publicitare și promoțiilor nu necesită acordul vizitatorilor și poate fi schimbat oricând fără a necesita anunțarea prealabilă.
DREPTURI DE AUTOR – Termeni si conditii
Întregul conținut al site-ului Shop.Innerko.ro, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări grafice stilizate, sigle și simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusivă a Vânzătorului, S.C. Innerko Act S.R.L.. Acestuia ii sunt rezervate toate drepturile obținute în mod direct sau indirect (prin publicare și/sau prin licențe de utilizare) asupra acestuia. Si este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor.
Utilizator, Detinator de cont sau Cumparator
Utilizatorului, Deținătorului de cont sau Cumpărătorului nu îi este permisă:
- copierea,
- distribuirea,
- publicarea,
- transferul către terțe părti,
- modificarea și/sau alterarea,
- utilizarea,
- legarea la,
- expunerea,
- includerea
oricărui Conținut în orice alt context decât cel original, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifica dreptul de autor al Vânzătorului asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, altfel decât cu acordul scris expres al Vânzătorului. (termeni si conditii)
Descriere
Utilizatorul, Deținătorul de cont sau Cumpărătorul
poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale și numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile prezenților termeni și condițîi.
Orice Conținut la care Utilizatorul, Deținătorul de cont sau Cumpărătorul
are sau obține acces prin orice mijloc, se afla sub incidența prezenților termeni și condiții, exceptând cazul în care Conținutul este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat intre Vânzător și acesta, fară nicio garanție a Vânzătorului, implicit sau expres formulată, în privință respectivului Conținut.
În cazul în care
Vânzătorul conferă Utilizatorului, Deținătorului de cont sau Cumpărătorului dreptul de a utiliza într-un anume fel un anumit Conținut sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, acest drept se extinde numai asupra acelui Conținut definit în acord, numai pe perioada existenței acestuia și numai în conformitate cu condițiile definite.
Niciun Conținut transmis către Utilizator, Deținător de cont sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuala din partea Vânzătorului față de respectivul conținut.
Este interzisă
orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezenții termeni și condiții sau de acordul de utilizare, în cazul în care acesta din urma există.
Folosirea fără acordul S.C. Innerko Act S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus, se pedepsește conform legilor în vigoare. Conținutul site-ului nu poate fi preluat, difuzat, vândut sau revândut decât cu acordul scris al S.C. Innerko Act S.R.L. În cazul în care doriți să preluați orice tip de conținut de pe Shop.Innerko.ro, ne puteți contacta pe adresa info@innerko.com.
Shop.Innerko.ro și își rezervă dreptul
de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul site-ului, în orice moment. Shop.Innerko.ro își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment fără un anunț prealabil. Utilizatorii nu vor modifica nicio parte din acest site în afară de ceea ce este necesar pentru utilizarea corespunzătoare a site-ului cu scopul în care a fost creat. Astfel, în zonele din site care permit adăugarea conținutului de către utilizatori, respectiv zona de comentarii, aceștia vor introduce pe site doar conținut legal și moral. Dar deținătorul își rezervă dreptul de a modera / cenzura comentariile.
DEFINITII
UTILIZATOR
O persoana fizică în vârstă de cel puțin 18 ani ori reprezentantul unei persoane juridice care vizitează și/sau interacționează cu Site-ul.
DETINATOR DE CONT
Orice Utilizator care își creează un Cont în Site.
CONT
Secțiune securizată din cadrul Site-ului și accesibil printr-o combinație formată dintr-o adresă de e-mail și o parola ori prin intermediul unui cont Facebook sau Google deja existent. Aceasta permite Deținătorului de cont salvarea de produse favorite în Wishlist, crearea de Wishlist-uri multiple, introducerea și salvarea de informații de contact (telefon, adresa de livrare etc). De asemenea, ii permite abonarea la Newsletter-ul Shop.Innerko, precum și, în cazul Cumpărătorilor, de păstrare a istoricului comenzilor plasate și al produselor achiziționate.
SITE
Magazinul online găzduit la adresa Shop.Innerko.ro, cu toate subdomeniile aferente, incluzând întregul Conținut al acestuia, indiferent de forma sa de prezentare (text, imagine, audio, video).
CUMPARATOR
– persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică ce emite o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau împuternicitul acestuia).
VANZATOR
– societatea comercială S.C. Innerko Act S.R.L. societate română cu sediul in Bucureşti, sector 1, Drumul Opalului, nr. 1-43, bloc Condor, sc A, et.4, ap. 9, înregistrată la Registrul Comerțului Bucuresti cu nr.ord.reg./an: J40/4798/06.04.2017, având codul fiscal nr. 37350463, telefon +40728819965, și înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor.
PRODUSE ȘI SERVICII
– orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI și sunt reprezentate prin mobilier, accesorii și/sau altele achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii din cataloagele și documentația producătorului, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și înscrise în comandă, respectiv factură.
COMANDA
– un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
CONTRACT
– Acord scris între Vânzător și Cumpărător, fără prezență fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului, având ca obiect furnizarea de Produse și Servicii, din care decurg anumite drepturi și obligații.
SPECIFICATII
– toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.
Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.
CONTINUT:
– toate informațiile disponibile pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin orice modalitate, utilizând în acest scop un echipament electronic; conținutul oricărui mesaj trimis Utilizatorilor, Deținătorilor de cont și/sau Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informație comunicată Utilizatorilor, Deținătorilor de cont și/sau Cumpărătorilor prin orice mijloc de către un angajat sau un terț împuternicit al Vânzătorului; informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau preturile practicate de Vânzător într-o anumită perioada; date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
WISHLIST:
secțiune din Cont care permite Deținătorului de cont să își creeze Wishlist-uri cu Produse pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adaugă în coșul de cumpărături.
NEWSLETTER:
informare periodică, exclusiv în format electronic, asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă de timp.
MESAJ TRANZACTIONAL:
informare punctuală transmisă prin mijloace electronice Deținătorului de cont sau Cumpărătorului ce poate conține informații despre crearea Contului pe Site, resetarea parolei Contului, informații despre Comanda, chestionar de satisfacție în urma unei cumpărături etc.
MESAJ COMERCIAL:
orice tip de comunicare, indiferent de forma. (E-mail, SMS, telefonic, webpush/ notificare, etc) Acesta transmis Utilizatorilor, Deținătorilor de cont și Cumpărătorilor, conțînând informații generale și/sau tematice, informații cu privire la produse similare și/sau complementare cu cele de interes sau cumpărate. Si/sau informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Produse și Servicii adăugate în coșul de cumpărături. Sau în Wishlist, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață sau sondaje de opinie.
PROCESUL DE VANZARE PENTRU SITE-UL SHOP.INNERKO.RO – Termeni si conditii
Lansarea unei comenzi pe site
Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe vânzare.
Odată ce este configurat un produs, acesta poate fi adăugat în coș. La terminarea cumpărăturilor, poate fi vizualizat coșul de cumpărături de la iconița din dreapta sus a site-ului. Prin alegerea operațiunii de finalizare, clientul va intra în pagina de checkout (finalizare comanda).
Completare date necesare
Aici va trebui să completeze datele necesare pentru a putea fi elaborată factura și contractul aferent. Modalitățile de plată posibile sunt plata cu cardul online sau plata prin bancă. După efectuarea comenzii, Cumpărătorul va fi contactat de către vânzător pentru verificarea si configurarea exactă a produsului. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura și contractul aferent de îndată ce este confirmată data comenzii de către producător.
Clientul va returna,
după ce va lua la cunoștință de conținutul acestuia, acest contract semnat și va plăti avansul stabilit, dacă a ales metoda de plată prin bancă. Data de la care comanda devine efectivă și decurge termenul de livrare este data încasării avansului și a contractului semnat. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare fermă a comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.
Informațiile folosite
pentru descrierea Produselor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (text, imagini statice sau dinamice, video, etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Shop.Innerko depune eforturi constante pentru a oferi informații exacte și corecte în paginile Produselor și/sau Serviciilor disponibile în Site. Insă pot exista situații când acestea conțin inadvertențe: erori tehnice sau greșeli umane de operare. Pot fi fotografii cu caracter informativ ce pot prezenta specificații sau accesorii care nu sunt incluse în configurații standard, specificații ce au fost modificate fără notificare de producători etc.
Comunicarea cu Vânzătorul
se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta. Ori se face prin intermediul telefonului sau e-mail-ului menționate în secțiunea de contact din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite de la Utilizator, Deținător de cont sau Cumpărător. Acest lucru indiferent pe ce canal au fost recepționate, așa cum consideră necesar și fară a fi nevoit să se justifice în vreun fel.
Limba româna este
limba de comunicare dintre Vânzător și Utilizator, Deținător de cont sau Cumpărător, precum și limba de redactare a Conținutului și a oricărui document, proceduri, tranzacții etc. guvernate de prezenții termeni și condiții.
DOCUMENTELE CONTRACTUALE – Termeni si conditii
Prin plasarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale (telefonic, e-mail, chat). Mesajul tranzacțional primit de Cumpărător imediat după plasarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii.
Pentru motive întemeiate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a opera modificări asupra cantității. Sau de a opera numărului Bunurilor și/sau Serviciilor dintr-o Comandă plasată de Cumpărător. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul despre această modificare. Acest lucru prin adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la plasarea Comenzii și va returna Cumpărătorului sumele achitate suplimentar de acesta.
Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin e-mail și/sau SMS a Mesajului tranzacțional de confirmare a Comenzii. Prezenții termeni și condiții, împreună cu informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site. Mesajele tranzacționale transmise Cumpărătorului după plasarea unei Comenzi stau la baza Contractului încheiat intre Vânzător și Cumpărător.
COMANDA
Plasare
Utilizatorul, Deținătorul de cont sau Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Produselor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând să finalizeze Comanda prin selectarea modalității de livrare și ulterior a celei de plată. Simpla adăugare a unui Bun/Produs și/sau Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate informațiile furnizate Vânzătorului, necesare în procesul de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. De asemenea, Cumpărătorul înțelege și consimte că poate fi contactat de Vânzător. Aceasta prin orice mijloc de comunicare agreat de Vânzător, în orice situație în care aceasta contactare este necesară.
Anulare
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea Tranzacției de banca emitenta a cardului Cumpărătorului;
- invalidarea Tranzacției de procesatorul de plăți agreat de Vânzător;
- furnizarea de Cumpărător pe Site de informații incomplete și/sau incorecte;
- neefectuarea de către Cumpărător a plații în termen de 48 (patruzeci și opt) de ore de la plasarea Comenzii, în cazul selectării ca modalitate de plată – plată prin transfer bancar (virament, mobile sau internet banking);
- Prețul de Vânzare al Bunului și/sau Serviciului achiziționat de Cumpărător este un preț derizoriu, astfel cum este acesta definit în art. 1665 Cod Civil (Legea nr. 287/2009);
- livrarea Bunurilor și/sau prestarea Serviciilor s-au dovedit imposibile, în ciuda repetatelor diligențe ale Vânzătorului.
Modificare
În cazul în care Vânzătorul nu poate onora în parte sau în totalitate o Comandă a Cumpărătorului pe motiv că Bunurile și/sau Serviciile comandate nu pot fi livrate și/sau furnizate, va informa neîntârziat Cumpărătorul asupra acestui fapt.
Cumpărătorul poate decide:
- modificarea Comenzii (furnizarea de către Vânzător doar a unora dintre Bunurile și/sau Serviciile din Comanda ințială ori
- înlocuirea unuia sau mai multor Bunuri și/sau Servicii cu unele similare) sau
- rezilierea Contractului.
Vânzătorul va returna Cumpărătorului toate sumele ce rezultă ca urmare a modificării Comenzii ori rezilierii Contractului în termen de cel mult 7 (șapte) zile de la data la care Cumpărătorul i-a comunicat în mod expres și neechivoc decizia sa.
Drept de retragere
Cumpărătorul (în prezentul context acest termen având doar înțelesul de persoana fizică) are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la a-i fi furnizat un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fară invocarea niciunui motiv și fară a suporta alte costuri decât cele de returnare. În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua când Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului dintre Bunurile comandate, în situația în care Comanda plasată de Cumpărător a cuprins mai multe Bunuri care au fost livrate separat de Vânzător;
- ziua când Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului dintre Bunuri sau a ultimei piese, în situația livrării unui Bun ce constă din mai multe loturi sau piese.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- Bunurile confecționate, realizate sau personalizate după specificațiile Cumpărătorului cum ar fi canapele, fotolii, paturi si orice mobilier de sedere cu tapiterie personalizata, la alegerea Cumparatorului, metrajele materialelor textile, perdelele, tapetele, configurat și produs conform cerințelor Cumpărătorului (dressing-uri, bucatarii, piese de arta etc) ori modificat conform solicitărilor acestuia în timpul montajului;
- Bunuri ce nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății și igienă: perne, pilote, saltele, lenjerii de pat;
- Furnizarea Serviciilor, după prestarea completă a acestora, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.
În cazul în care
Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de 14 zile, acesta va trebui să înapoieze concomitent cu Bunurile returnate și eventualele cadouri, gratuități etc. care au fost oferite de Vânzător împreună cu acestea la achiziție.
Bunurile vor fi returnate de
Cumpărător împachetate într-un ambalaj solid sau în ambalajul original (dacă încă există), pentru a preveni deteriorarea acestora la transport. Costurile de returnare a Bunurilor cad în sarcina Cumpărătorului. În cazul în care Vânzătorul s-a oferit să ridice el însuși Bunurile de la Cumpărător, costul de returnare vă fi egal cu costul de livrare plătit inițial de Cumpărător. In aceasta situație contravaloarea costului de livrare nu va fi restituită Cumpărătorului. În situația în care montajul și/sau transportul la livrare a/au fost cu titlu gratuit, la returnarea produselor costurile de livrare cad în sarcina Cumpărătorului.
În cazul exercitării
în termen de către Cumpărător a dreptului de retragere, Vânzătorul va rambursa în cel mult 14 (paisprezece) zile de la data primirii notificării de la Cumpărător privind decizia sa de retragere din Contract sumele primite drept plată de la acesta pentru Bunurile și/sau Serviciile achiziționate (cu excepția contravalorii serviciilor de montaj și, după caz, a contravalorii serviciului de transport, conform celor menționate anterior).
Sumele vor fi returnate astfel:
- pentru Comenzile achitate prin card: prin restituire în contul asociat cardului cu care a fost efectuată plata;
- pentru Comenzile achitate prin transfer bancar: prin virament bancar în contul comunicat de Cumpărător.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumelor până la recepționarea Bunurilor returnate de Cumpărător sau până la primirea unei dovezi din partea sa că acestea i-au fost expediate, cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să își recupereze el însuși Bunurile (se va lua în considerare cea mai apropiata dată).
Dacă Bunurile returnate de Cumpărător se află într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca noi (lipsă componente sau accesorii, deteriorări estetice vizibile sau de natură funcțională etc.), Vânzătorul își rezervă dreptul de a reduce contravaloarea sumelor rambursate Cumpărătorului în scopul readucerii Bunurilor la starea inițială sau, după caz, pentru acoperirea diferenței de preț rezultate din revânzarea Bunurilor respective ca produse folosite.
Disponibilitate
În vederea plasării unei Comenzi, disponibilitatea Bunurilor va fi afișată în Site astfel:
- Produs disponibil în stoc, cu menționarea cantității disponibile la momentul afișării;
- Produs disponibil la comanda ; menționarea termenului în care acesta va putea fi livrat în cazul plasării unei Comenzi se face de catre Vanzator, in scris, inainte de achitarea avansului de catre Cumparator
- Produs momentan indisponibil.
OBIECTUL CONTRACTULUI
– îl constituie vânzarea PRODUSELOR, în conformitate cu dorințele unice exprimate de către Client, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.
Comanda Clientului
– clientul va transmite comanda la adresa de mail indicată pe site. Va completa cu toate datele specificate la rubrica „cere ofertă” de pe pagina principală a site-ului. Ulterior finalizării comenzii, clientul va primi în vederea validării acesteia, un contract și o confirmare scrisă atașată acestuia din partea Vânzătorului. Aceasta va contine disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.
PRETUL CONTRACTULUI
– îl constituie prețul vânzării Produselor cuprins în contractul trimis către Cumpărător și validat prin confirmare de către acesta.
MODALITATI DE PLATA – termeni
– prețul Contractului va fi achitat prin plata cu cardul sau prin ordin de plată (în baza facturii proforma emise de către Vânzător, în contul indicat) și se va plăti conform clauzelor stabilite prin contract.
PRETUL BUNURILOR/PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR
– toate prețurile aferente Produselor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în euro (EUR) și nu includ taxa pe valoare adăugată (TVA). Taxa pe valoare adaugata (TVA) este adaugata in procedura de finalizare a comenzii. Plata Bunurilor și/sau Serviciilor achiziționate de Cumpărător se va efectua în lei (RON). La cursul Băncii Naționale a României (BNR) valabil în ziua plasării Comenzii.
Vanzatorul va emite
- Cumpărătorului o factură proforma pentru produsele și Serviciile livrate conform Comenzii și i-o va transmite acestuia exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Comandă. Cumpărătorul are obligația să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii, în conformitate cu legislația în vigoare.
- Vânzătorul va emite factura numai după ce are confirmarea încasării sumelor datorate de Cumpărător în conturile sale. Mesajul tranzacțional ce include factura emisa de Vânzător reprezintă confirmarea Comenzii plasate de Cumpărător.
În cazul plăților cu cardul, Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de leu (RON). Responsabilitatea asupra acestui gen de costuri cade exclusiv în sarcina Cumpărătorului.
LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea …
Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând transport direct sau curieratul. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate. Cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă, în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță.
Cumpărătorul…
Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora. Are obligatia să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj.
Vanzatorul…
Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate. Urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice.
Termenul estimativ…
Termenul estimativ pentru livrarea produselor este de 6-10 săptămâni lucrătoare. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a tranzacției, a invalidării tranzacției de către bancă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul. Fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului. Vânzătorul va depune eforturi rezonabile în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site cu privire caracteristicile produselor comercializate.
POLITICA DE RETURNARE
Potrivit legislației în vigoare, Ordonanța de urgenţă nr. 34/2014, produsele prezentate și comercializate de către acest site, se încadrează în categoria “Produse confecționate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar“. Conform articolui 16 al acestei legi, produsele din această categorie sunt exceptate de la dreptul de retragere. În consecință aceste produse NU se pot returna Vânzătorului. În cazul în care este constatată o deteriorare pe timpul transportului, este obligația Clientului să specifice acest lucru pe documentul de transport pe care trebuie să îl semneze. În aceste cazuri, transportatorul va suporta contravaloarea produselor, din asigurarea inclusă pentru colet.
În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: info@innerko.com
GARANTIE SI SERVICE – Termeni si conditii
S.C. Innerko Act S.R.L., societate română cu sediul în Bucureşti, sector 1, Drumul Opalului, nr. 1-43, bloc Condor, sc A, et.4, ap. 9, înregistrată la Registrul Comerțului Bucuresti cu nr.ord.reg./an: J40/4798/06.04.2017, având codul fiscal nr. 37350463, asigurăm și garantăm conformitatea bunurilor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse. Declarând pe propria răspundere, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1.022/2002 privind regimul produselor și serviciilor care pot pune în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului. De asemenea, că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Legea nr. 608 din 31 octombrie 2001 privind evaluarea conformității produselor, publicată în Monitorul Oficial cu numărul 712 din data de 8 noiembrie 2001, documentația de execuție a fabricantului și standardelor europene.
S.C. Innerko Act S.R.L., se angajează să livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului Shop.Innerko.ro. Si cu calitățile și caracteristicile configurate si înscrise în factură. Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași calități precum este descris în cadrul site-ului Shop.Innerko.ro. Sau dacă nu are calitățile și caracteristicile înscrise în factură.
Raspunderea Vanzatorului
Răspunderea vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare într-un termen de 2 ani. Termenul este calculat de la data livrării și dacă Cumpărătorul informează Vânzătorul despre apariția lipsei de conformitate în termen de 2 zile de la data la care a constatat-o. În cazul în care la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului.
Dacă aceste operații nu sunt posibile, Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului privind acel produs neconform. Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de începerea montajului. Si este obligat să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii.
Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea. Acelasi lucru pentru întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii facturii Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate.
Raspunderea Cumparatorului
Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele manufacturate și cele din materiale naturale. Cum ar fi pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe. Si este de acord cu particularităților aparente pe material.
Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului. De asemenea, că pot apărea în timp mici crăpături funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele. Adica la temperaturi situate în afara intervalului 18-30 de grade Celsius și umiditate ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate. Lipsa Certificatului de Garanție trebuie semnalată în maxim 48 de ore de la data livrării produselor. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare, indiferent de motiv.
Limita garantie
S.C. Innerko Act S.R.L. acordă o garanție care începe de la data livrării produselor, pe o durată de 2 ani (pentru deficiențe calitative). În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, S.C. Innerko Act S.R.L. își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil. De asemenea, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (lovituri, zgârieturi, rosături, componente îndoite, pete de murdărie etc.). Ruperea, deteriorarea tesaturilor, spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.
Orice reclamatie
va fi însoțită de factura de marfă și certificatul de garanție. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită. Acest lucru într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune anumite masuri. Acestea insemnand să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției într-un termen egal cu cel avut la comandarea produsului.
Produsul inlocuit
beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit.
În perioada
până la data livrării, indiferent de achitarea parțială sau integrală a comenzii, produsele sunt în proprietatea Vânzătorului, până la livrarea efectivă a acestora. Livrarea efectivă este confirmată prin semnătura de primire a Cumpărătorului pe documentul de transport furnizat de transportator. Trecerea proprietății la cumpărător se face odată cu achitarea integrală a produsului și recepționarea acestuia.
Vanzatorul nu isi asumă
nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor dacă nu există un spațiu suficient de manevră. De pilda în zona ușilor, holurilor sau casa scărilor pe unde se manipuleaza produsul. Deși este asistat în procesul de vânzare de angajații Vânzătorului, Cumpărătorului îi revine întreaga răspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor. precum și locul unde urmează a fi instalat produsul. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind manipularea altor obiecte existente în spațiul unde vor fi instalate produsele. În lipsa unei notificări de la Cumpărător, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind transportul produselor dacă nu sunt condiții corespunzătoare. Acestea sunt cele privind accesul, manevrarea și parcarea în siguranță a autovehiculului sau dacă prin aceasta se încalcă legea.
În acceptiunea partilor,
orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte, este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă în scris. Acest lucru folosind adresa prevăzută în partea introductivă a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusă părților dacă ea nu a fost comunicată în scris. Se va folosi adresa de mail furnizata de catre Vanzator. În cazul notificării pe cale poștală, aceasta va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Si se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare.
Altele
Orice eveniment imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, care împiedică în parte sau în totalitate îndeplinirea obligațiilor contractuale, va fi considerat ca un caz de forță majoră. Partea care invocă forța majoră și care o va aduce la cunoștință celeilalte părți contractante. Acest lucru în cel mult 7 zile de la apariția cazului de forță majoră invocat. Aceasta va fi exonerată de obligațiile sale dar numai în măsura și exclusiv pentru perioadă pentru care forța majoră se aplică.
Orice eventuale neînțelegeri care apar între părți cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi soluționate pe cale amiabilă, vor fi soluționate de instanțele judecătorești de drept comun. Adica instantele Municipiului Bucuresti de la sediul social al Vânzătorului sau Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României. Conform cu legislația în vigoare în România.
Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:
- dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;
- tăierea, ruperea tesaturilor sau zgârierea materialelor;
- frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;
- folosirea sau păstrarea produselor în medii cu conditii improprii. (Cum ar fi pivnite, poduri, spatii neventilate), medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius. Precum și în medii cu variații de temperatură;
- așezarea produsului lângă surse de căldură. Distanța de protectie este de 1m în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;
- folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool. (Orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă).
- folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA – Termeni si conditii
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii aferente onorării Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Forță majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Termeni si conditii
FORTA MAJORA – Termeni si conditii
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Contractul este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă. Sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente. Se considera cele din Municipiul București.
CLAUZE FINALE – Termeni si conditii
Acești Termeni si conditii constituie acordul integral dintre dumneavoastră şi noi în ceea ce privește obiectul oricărui Contract. Si înlocuiește orice alt acord, orice altă înțelegere anterioară verbală sau scrisă dintre dumneavoastră și noi. Acest Contract are caracter obligatoriu. Nu puteți transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod acest Contract. Sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără acordul nostru prealabil și scris. Noi putem transfera, cesiona, greva, subcontracta sau înstrăinata în orice alt mod un Contract. Sau oricare dintre drepturile sau obligațiile noastre care decurg din Contract.