Despre comanda

despre comanda

Plasare

Utilizatorul, Deținătorul de cont sau Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Produselor  și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături. Urmând să finalizeze Comanda prin selectarea modalității de livrare și ulterior a celei de plată.

Simpla adăugare a unui Bun/Produs și/sau Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii. Nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte toate informațiile furnizate Vânzătorului, necesare în procesul de cumpărare. Cumparatorul confirma că sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

De asemenea, Cumpărătorul înțelege și consimte că poate fi contactat de Vânzător. Va folosi orice mijloc de comunicare agreat de Vânzător, în orice situație în care aceasta contactare este necesară. Pentru nicio Comanda personalizata (pentru care s-a selectat tesatura si culoare) nu se va emite factura proforma direct. Inainte de a se verifica impreuna cu clientul detaliile de comanda si disponibilitatea absoluta spre productie.

Anulare

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător. Anularea se face fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă. De asemenea, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • neacceptarea Tranzacției de banca emitenta a cardului Cumpărătorului;
  • invalidarea Tranzacției de procesatorul de plăți agreat de Vânzător;
  • furnizarea de Cumpărător pe Site de informații incomplete și/sau incorecte,
  • neefectuarea de către Cumpărător a plații în termen de 48 (patruzeci și opt) de ore de la plasarea Comenzii. In cazul selectării ca modalitate de plată – plată prin transfer bancar (virament, mobile sau internet banking);
  •  prețul de Vânzare al Bunului și/sau Serviciului achiziționat de Cumpărător este un preț derizoriu, astfel cum este acesta definit în art. 1665 Cod Civil (Legea nr. 287/2009);
  •  livrarea Bunurilor și/sau prestarea Serviciilor s-au dovedit imposibile, în ciuda repetatelor diligențe ale Vânzătorului.

Modificare

În cazul în care Vânzătorul nu poate onora în parte sau în totalitate o Comandă a Cumpărătorului pe motiv că Bunurile și/sau Serviciile comandate nu pot fi livrate și/sau furnizate, va informa neîntârziat Cumpărătorul asupra acestui fapt. Cumpărătorul poate decide modificarea Comenzii (furnizarea de către Vânzător doar a unora dintre Bunurile și/sau Serviciile din Comanda ințială ori înlocuirea unuia sau mai multor Bunuri și/sau Servicii cu unele similare) sau rezilierea Contractului. Vânzătorul va returna Cumpărătorului toate sumele ce rezultă ca urmare a modificării Comenzii ori rezilierii Contractului în termen de cel mult 7 (șapte) zile de la data la care Cumpărătorul i-a comunicat în mod expres și neechivoc decizia sa.

Drept de retragere

Cumpărătorul (în prezentul context acest termen având doar înțelesul de persoana fizică) are dreptul să se retragă din Contract. Respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la a-i fi furnizat un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice. Acest lucru fară invocarea niciunui motiv și fară a suporta alte costuri decât cele de returnare. În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua când Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului dintre Bunurile comandate, în situația în care Comanda plasată de Cumpărător a cuprins mai multe Bunuri care au fost livrate separat de Vânzător;
  • ziua când Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului dintre Bunuri sau a ultimei piese, în situația livrării unui Bun ce constă din mai multe loturi sau piese.

despre Comanda

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  • Bunurile confecționate, realizate sau personalizate după specificațiile Cumpărătorului. Spre exemplu, cum ar fi canapele, fotolii, paturi si orice mobilier de sedere cu tapiterie personalizata, la alegerea Cumparatorului. De asemenea, metrajele materialelor textile, perdelele, tapetele, configurate și produse conform cerințelor Cumpărătorului. Ori modificate conform solicitărilor acestuia în timpul montajului. Tot aici pot fi dressing-uri, bucatarii, piese de arta etc
  • Bunuri ce nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății și igienă: perne, pilote, saltele, lenjerii de pat;
  • Furnizarea Serviciilor, după prestarea completă a acestora, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de 14 zile, acesta va trebui să înapoieze concomitent cu Bunurile returnate și eventualele cadouri, gratuități etc. care au fost oferite de Vânzător împreună cu acestea la achiziție.

Bunurile vor fi returnate de Cumpărător împachetate într-un ambalaj solid sau în ambalajul original (dacă încă există), pentru a preveni deteriorarea acestora la transport. Costurile de returnare a Bunurilor cad în sarcina Cumpărătorului. În cazul în care Vânzătorul s-a oferit să ridice el însuși Bunurile de la Cumpărător, costul de returnare vă fi egal cu costul de livrare plătit inițial de Cumpărător, situație în care contravaloarea costului de livrare nu va fi restituită Cumpărătorului. În situația în care montajul și/sau transportul la livrare a/au fost cu titlu gratuit, la returnarea produselor costurile de livrare cad în sarcina Cumpărătorului.

În cazul exercitării în termen de către Cumpărător a dreptului de retragere, Vânzătorul va rambursa în cel mult 14 (paisprezece) zile de la data primirii notificării de la Cumpărător privind decizia sa de retragere din Contract sumele primite drept plată de la acesta pentru Bunurile și/sau Serviciile achiziționate (cu excepția contravalorii serviciilor de montaj și, după caz, a contravalorii serviciului de transport, conform celor menționate anterior). Sumele vor fi returnate astfel:

 Pentru Comenzile achitate prin transfer bancar:

  • prin virament bancar în contul comunicat de Cumpărător. 

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumelor până la recepționarea Bunurilor returnate de Cumpărător. Sau până la primirea unei dovezi din partea sa că acestea i-au fost expediate. Face excepție cazul în care Vânzătorul s-a oferit să își recupereze el însuși Bunurile (se va lua în considerare cea mai apropiata dată).

 Pentru Comenzile achitate prin card:

  • prin restituire în contul asociat cardului cu care a fost efectuată plata;

Dacă Bunurile returnate de Cumpărător se află într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca noi. (lipsă componente sau accesorii, deteriorări estetice vizibile sau de natură funcțională etc.). Vânzătorul își rezervă dreptul de a reduce contravaloarea sumelor rambursate Cumpărătorului. Acest lucru în scopul readucerii Bunurilor la starea inițială sau, după caz, pentru acoperirea diferenței de preț rezultate din revânzarea Bunurilor respective ca produse folosite.  despre Comanda

Disponibilitate

În vederea plasării unei Comenzi, disponibilitatea Bunurilor va fi afișată în Site astfel:

     Produs disponibil în stoc

Pentru produsele in stoc, exista menționarea cantității disponibile la momentul afișării;

     Produs disponibil la comanda

Menționarea termenului în care acesta va putea fi livrat în cazul plasării unei Comenzi se face de catre Vanzator. Va face acest lucru in scris, inainte de achitarea avansului de catre Cumparator;

     Produs momentan indisponibil.

Shopping Cart
Scroll to Top